Методична робота






Педагогічна рада

Однією із провідних форм методичної роботи є педагогічна рада, яка стимулює розвиток творчого потенціалу педколективу, ріст професійної майстерності вчителів.

Для визначення змісту та форми проведення педагогічної ради протягом навчального року працює динамічна група досвідчених учителів, яка обирає насамперед ті питання, які цікавлять увесь педагогічний колектив і колегіальне вирішення яких сприятиме формуванню атмосфери творчого пошуку, забезпечить покращення якості освітнього процесу.


Методична рада закладу


Методична рада Сороківської гімназії

 

№ з/п

Прізвище, ім’я по батькові

Посада

Відомості про члена ради

Обов’язки у раді

1

Панасюк Ірина Володимирівна

Заступник директора з навчально-виховної роботи

Учитель основ здоров’я, біології;

вища категорія, старший вчитель

Голова методичної ради; атестація, курсова перепідготовка, проведення методичних заходів

2

Рижук Володимир Ростиславович

Директор

Учитель трудового навчання;

вища категорія

Член ради; узагальнення педагогічного досвіду

3

Паскарик Віра Іванівна

Учитель, голова методичної студії початкових класів

Учитель початкових класів;

перша категорія

Член ради; впровадження нових педагогічних технологій

4

Музичка Олександра Олександрівна

Учитель, голова методичної студії класних керівників

Учитель англійської мови;

перша категорія

Член ради; організація методичних заходів

5

Рижук Марія Михайлівна

Учитель, голова методичної студії природничо-математичного спрямування

Учитель біології, хімії;

вища категорія

Член ради;

організація методичних рад, семінарів

6

Воробець Оксана Богданівна

Практичний психолог

Учитель географії; спеціаліст

Член ради; організація методичних заходів

 


ПОЛОЖЕННЯ ПРО МЕТОДИЧНУ РАДУ

1. Загальні положення

1.1. Методична рада є дорадчо-консультатвним органом, який покликаний сприяти реалізації державної політики у галузі освіти, зокрема, з питань методичного забезпечення навчально-виховного процесу в закладі освіти.

1.2. Методична рада діє згідно з чинним законодавством України, у своїй роботі керується нормативними документами та інструкціями Міністерства освіти і науки України, обласного й міського управлінь освіти, що стосуються сфери її діяльності.

1.3. Головною метою діяльності методичної ради є:

- вироблення стратегічних напрямків розвитку та удосконалення змісту навчання і виховання учнів;

- оцінка якості навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу, визначення перспективних потреб науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу;

- погодження освітніх технологій і навчальної літератури, дидактичних засобів і програмних продуктів та навчального обладнання.

1.4. Координація всіх структурних підрозділів методичної служби закладу освіти; члени методичної ради працюють на громадських засадах.

1.5. Методична рада підпорядковується у своїй діяльності директору закладу освіти.

2. Завдання та напрямки діяльності методичної ради

2.1. Вироблення пропозицій щодо удосконалення змісту методичної роботи, впровадження нових педагогічних технологій, методів навчання і виховання.

2.2. Аналіз методичного забезпечення навчально-виховного процесу та підготовка пропозицій щодо поліпшення навчально-методичного програмного та інформаційного забезпечення.

2.3. Ознайомлення й погодження запропонованих нових навчальних планів і програм, підручників, навчальних посібників.

2.4. Вивчення та впровадження передового педагогічного досвіду і вироблення пропозицій щодо його запровадження у практику і форм поширення.

2.5. Вироблення рекомендацій щодо змісту і форм роботи з обдарованими дітьми, організація дослідної роботи учнів.

2.6. Аналіз результатів діяльності педагогічного колективу, вчителів окремих предметів за підсумками І семестру, року.

2.7. Участь у розробці варіативної частини робочого навчального плану, внесення змін та доповнень до державних програм.

2.8. Придбання, розробка та вдосконалення засобів наочності, навчально-лабораторної бази.

3. Організація роботи методичної ради

3.1. До складу методичної ради входять члени адміністрації, голови методичних студій, учителі-«методисти», психолог. Склад методичної ради затверджується наказом директора.

3.2. План роботи складає голова методичної ради, розглядають його на засіданні, узгоджують із директором.

3.3. Якщо на засіданнях обговорюють питання, які стосуються інших напрямків навчальної діяльності, на засідання запрошують відповідних осіб.

3.7. З кожного питання методична рада приймає рекомендації, які фіксуються у протоколах.

4. Права методичної ради

Методична рада має право:

4.1. Пропонувати зміни з метою удосконалення навчально-виховного плану відповідно до нормативних документів.

4.2. Пропонувати вчителям різні форми підвищення фахової майстерності.

4.3. Рекомендувати вчителів для участі в конкурсі «Учитель року».

4.4. Готувати пропозиції та рекомендувати вчителів на підвищення кваліфікаційної категорії.

 

 Тематика засідань методичної ради

Сороківської гімназії

на 2022/2023 навчальний рік

 

Засідання методичної ради №1:

1. Про підсумки методичної роботи у 2021/2022 навчальному році.

2. Особливості нормативно-правового та організаційно-методичного забезпечення освітнього процесу у 2022/2023 навчальному році.

3. Обговорення та погодження плану роботи методичної ради на 2022/2023 н.р.

4. Затвердження плану проведення предметних тижнів у 2022/2023 н.р.

5. Про організацію педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності.

 

Засідання методичної ради №2:

1. Про хід атестації вчителів у 2022/2023 навчальному році.

2. Про компетентнісну школу як провідну ідею концепції НУШ.

3. Про результати моніторингу стану викладання предметів початкової школи.

4. Про підсумки моніторингу стану викладання фізики. 

 

Засідання методичної ради №3:

1. Про підсумки роботи з обдарованими учнями та результати участі учнів у Всеукраїнських олімпіадах з навчальних дисциплін.

2. Впровадження новітніх педагогічних технологій в освітній процес.

3. Про особливості роботи з молодими спеціалістами.

4. Про підсумки вивчення адаптації переходу учнів з школи І ступеня до ІІ ступеня.

 

Засідання методичної ради №4:

1. Про підсумки атестації учителів у 2023 році.

2. Захист ефективного педагогічного досвіду роботи творчих педагогів.

3. Про організацію педагогічної діяльності та навчання здобувачів освіти на засадах академічної доброчесності.

3. Вивчення нормативних документів щодо організованого закінчення 2022/2023 навчального року.

4. Про підсумки моніторингу стану викладання основ християнської етики.

 

Засідання методичної ради №5:

1. Про підсумки внутрішнього контролю за станом виконання навчальних програм у 2022/2023 н.р.

2. Про результати реалізації системи підвищення кваліфікації вчителів
у 2022/2023 н.р.

3. Обговорення проект плану роботи на новий навчальний рік.

 

 

 

Тематика засідань методичної ради

Сороківської гімназії

на 2021/2022 навчальний рік

 

Засідання методичної ради №1:

1.Про підсумки методичної роботи у 2020/2021 навчальному році.

Ключові завдання щодо підготовки педагогів до реалізації Концепції Нової української школи та пріоритетні напрямки роботи у 2021/2022 н.р.

2. Особливості нормативно-правового та організаційно-методичного забезпечення освітнього процесу у 2021/2022 навчальному році.

3. Обговорення та погодження плану роботи методичної ради на 2021/2022 н.р.

4. Затвердження планів роботи методичних студій на 2021/2022 н.р.

5. Затвердження плану проведення предметних тижнів у 2021/2022 н.р.

6. Про організацію роботи щодо узагальнення та розповсюдження ефективного педагогічного досвіду вчителів гімназії.

 

Засідання методичної ради №2:

1. Про хід атестації вчителів у 2021/2022 навчальному році.

2. Про інноваційну діяльність педагогічних працівників закладу.

3. Про особливості роботи з молодими спеціалістами.

4. Організаційно-методичний супровід упровадження нових навчальних програм для 4 класу.

 

Засідання методичної ради №3:

1. Про підсумки роботи з обдарованими учнями та результати участі учнів у Всеукраїнських олімпіадах з базових дисциплін.

2. Ефективність уроку - результат організації діяльності учнів. Аналіз методичної декади

3. Про особливості роботи з молодими спеціалістами.

4. Організаційно-методичний супровід упровадження нових навчальних програм для 4 класу.

 

Засідання методичної ради №4:

1. Про підсумки атестації та підготовка творчих звітів вчителів, які атестуються у 2022 році.

2. Захист ефективного педагогічного досвіду роботи творчих педагогів.

 

Засідання методичної ради №5:

1. Про підсумки внутрішнього контролю за станом виконання навчальних програм у 2021/2022 н.р.

2. Про результати реалізації системи підвищення кваліфікації вчителів
у 2021/2022 н.р.

 



Немає коментарів:

Дописати коментар

Вітаю

Вітаю Вас! Я вдячна, що ви завітали на мій блог. Панасюк Ірина Володимирівна - заступник директора з навчально-виховної роботи, учитель осн...